zondag 19 januari 2014

Hart

Vandaag maar  eens op tijd achter de pc.
De afgelopen dagen ben ik al bij enkele van jullie weer op bezoek geweest en
een berichtje achter gelaten.
Heerlijk om alles weer een beetje door te lezen.
En wat heb ik veel gemist! Zonde eigenlijk!
Want ik vind bloggen zo'n bron van inspiratie.
Dat laatste heb ik de afgelopen maanden  moeten missen.
Jammer, maar het is niet anders!
Er zijn veel ergere dingen in het leven.
Ik heb me er al bij neergelegd dat zulke perioden ook bij mij horen.
Maar nu ga ik er weer voor!!
En ga ik weer volop genieten van de warme vriendschappen die ik ook
met bloggen gevonden heb!

Hier valt er momenteel alleen maar sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw.
Maar dat vinden we niet erg hoor! Beter dan zo'n kwakkel winter.

Gisteren hebben we de boodschappen voor het weekend weer
in huis gehaald en na een bezoek aan de plaatselijke Europris.
vond ik dit leuke hart. Voor de kamer van Larissa.
En de andere foto is een fleece kleed.
Ik kreeg er twee voor de kerst van mijn lieve meiden.
En nog veel meer, maar dat laat ik later nog eens zien.

Tot gauw!

Heel veel liefs, Juliëtte

P.s ik ben ook regelmatig op Facebook te vinden.
Zie button hiernaast.










24 opmerkingen:

  1. Juliette,un bacio!E ben tornata!Buona domenica!Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hart. Ja de Europris is een beetje onze Kwantum nietwaar.
    Hier sneeuwt het ook al enkele dagen. En ook hier denken we er zo over. Alles beter dan dat gekwakkel. Het wordt er zo heerlijk rustig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Julliëtte, wat een prachtig hart, schitterend! Neemt heel veel tijd in beslag hè, achter de pc zitten. Als ik een kaart wil maken en ik heb mijn laptop ernaast staan ;-), schiet het totaal niet op,pffff. Eigenlijk moet ik hem helemaal dichklappen en me concentreren op datgene waar ik mee bezig ben, 1 ding tegelijk ;-) Wens je een fijne zondag, Groetjes, Ellenxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig hart, Juliette! En de fleecedekens doen ook vast hun werk bij dit weer.
    Het is wel een magnifiek gezicht al die sneeuw.
    Dank voor je berichtje op mijn blog. Ik ben blij dat je er weer bent !

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaunis sydän ja hauska porokuvio. Mukavaa viikkoa sinulle.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je het bloggen weer oppakt ...!! mooi het hart hoor !! en het kleed ook hoor !!...fijne zondag liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wil je je fb link even doorgeven....hij doet het niet ...kan je niet vinden groetjes Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi, nou fijn dat je er weer bent hoor! Heb je wel gemist, maar bloggen moet leuk blijven en komt en gaat soms, ook bij mij. Het afgelopen half jaar blogde ik ook minder dan voorheen, te druk, teveel te doen, te weinig energie etcetera. En toch, toch is het wel heel erg leuk om te doen, reacties geven reacties ontvangen. Inspiratie opdoen enzo. Fijn dat je er weer bent! Liefs Gracia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig vintage hart ...
    Nog een fijne zondag,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je er weer bent en bedankt voor je lieve reactie bij mij.
    Wat een sneeuw bij jullie zeg, heerlijk die witte wereld.
    Je hart is heel mooi zeg, leuk om te gebruiken voor mooie kaarten.

    Fijne zondag nog en lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi hart is dat,Juliëtte.
    En het fleece kleed ziet er lekker winters uit,met
    de taferelen die er op staan.

    Nog een fijne zondag toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Juliette

    Wat een prachtig hart en een heerlijke mooie en warme fleece-deken.
    Het reageren schiet er bij mij ook vaak bij in, wel jammer maar soms is het niet anders en ik denk dat iedere blogster dat wel eens heeft, maar ik geniet steeds weer van je mooie blogposten met prachtige foto's......sneeuw geeft heel veel sfeer, hier is het veel te warm en echt geen winter, wel jammer vind ik.
    Geniet van je mooie omgeving.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toevallig kom ik op je blog terecht. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt en wat een enig hart en fleece kleed heb je gemaakt.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je weer aan het bloggen bent, ik had je gemist hoor!
    Wat is dat een prachtig hart wat je gekocht hebt.
    Ben best een beetje jaloers op de sneeuw hoor, zit hier nog steeds te hopen dat we toch ook nog iets van winter mogen krijgen maar het ziet er niet naar uit :(
    Fijne nieuwe week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Juliëtte,

    Erg leuk om weer eens wat van jou te zien en te lezen....en wat een wintertje bij jullie! Hier helemaal niksie nada...nop! Geen sneeuw!!

    Je ziet..je bent nog lang niet vergeten, je hebt alweer veel reacties.


    bedankt voor je bezoekje,

    tot ziens,

    liefs,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Juliëtte..♥
    Lief ♥dat je even op visite♥ was bij mij ..en ja er is veel gebeurd ..ik ben ook niet meer zo vaak in blogland zooo jammer eigenlijk..;(
    Wat is het een mooi prachtig WIT SPROOKJE ♥ bij jullie ooohhh ik kijk mijn ogen uit zo mooi ..;))
    Hier is niks nog geen vlokje snifsnif..;(
    Blaas er maar een paar hierheen..hihi..;)
    Zou er zo heen willen gaan PRACHTIG..;)))))!!!!
    Geniet♥ van de mooie winter week Liefs♥ Gaby..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welkom terug! Ik ga weer van je blog genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje echt volop in de winter ,prachtig maar moet er eerlijkgezegd niet aan denken ,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mmmmmm dat fleece dekentje ziet er
    wel heel erg leuk uit, en vooral nu met
    alle sneeuw bij jullie.

    Dat mooie hart is ook al zo schattig, goed
    geslaagd meis!!!

    Gezellig hoor dat je er weer bent, en geniet
    maar heerlijk van de prachtige witte wereld.....

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is dat een leuk hart, en je fleece deken is ook heel mooi en lekker warm, nu het bij jullie zo koud is.
    Hier is het alleen maar heel somber en nat, vandaag zijn de lampen niet uit geweest.
    Geniet van die mooie witte wereld (ben wel een heel klein beetje jaloers hi hi)
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This heart board is romantic, pink...wonderful!
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag Juliette, fijn om weer even op je blog te zijn, het ziet er weer fantastisch uit. Wat een mooi winterlandschap. Dat is hier wel anders. Het lijkt wel lente hier. Ook mooi hoor. Zeg, groet,

    Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig mooi winterlandschap en wat een leuke cadeautjes! Wij hebben dus een kwakkelwinter, te warm en te weinig regen (ons drinkwater voor een lange droge zomer). Een heel fijn weekend!
    hugs, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat hart is heel mooi, vind de kleur prachtig.
    En wat een mooi cadeautje ook, zo'n gezellige fleece deken met rendieren, dat komt wel van pas tijdens de koude wintermaanden.
    Nog een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte