donderdag 30 januari 2014

En er komt geen eind aan.

Nou hoop ik maar niet dat ik jullie ga vervelen met al die sneeuwpraatjes!
Maar het blijft hier maar sneeuwen.
Er komt geen eind aan!
In de hooggelegen gebieden ligt er soms al een pak van 2 meter!
Hier (nog) niet hoor!
Ik heb ik ieder geval weer even een paar plaatjes 'geschoten'.

Gisteren ben ik bezig geweest met het mandje.
Ik heb het al opnieuw bekleed, maar het eindresultaat laat ik
deze week nog zien.

Veel liefs, Juliëtte
Jakk, geniet er erg van!

De laag sneeuw op het dak.

Echt een meter breed. Opgebouwd door de wind.

De smederij en het kattenhuisje liggen verscholen in een dik pak sneeuw.
Link voor op de foto zie je het pad er naar toe. Zo hoog ligt de sneeuw.

Achter het huis is de sneeuw door de wind hoog opgewaaid.

Achter het huis ligt ook een dikke laag.

Deze deur moeten we nog even uitgraven.
Daar ligt nog een grote partij stookhout.

De smederij. De rode bessen stuik is bijna weg.


En dat is de oude slee. http://juliettevdvelpen.blogspot.no/2012/03/antieke-slee-en-skis.html

Zomer banden, hebben we voorlopig niet nodig

De voorkant van het huis.

zelfs het terras ligt onder.

22 opmerkingen:

  1. jemig dan moeten jullie wel even graven voor het brandhout!!! en die foto van jakk♥♥ zo lief zeg
    ik geniet van je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelofelijk ... wat een pak sneeuw zeg ...
    Ik ben toch een beetje jaloers hoor,
    want aankijken tegen dat grijze, miezerige weer is ook niet leuk ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Juliette ik geniet van je plaatjes maar ben blij dat het een ver van mijn bed show is,heb bewondering voor je ,ik zou me zo opgesloten voelen ,terwijl ik toch graag thuis ben ,sterkte daar in de sneeuw liefs marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een sneeuw. Ik geniet elke keer weer van je foto's. Hier geen vlokje hoor. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat zou ik dat graag in het echt willen zien. Ik hoop hier ook nog eens zo'n pak te krijgen, maar dat zal wel dromen blijven. Hier schijnt nu de zon en uit de wind lijkt het wel voorjaar. De kou is alweer voorbij.
    groetjes Corrie.

    ps. Je hebt in ieder gaval een goede isolatie zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto`s heb je weer gemaakt van de sneeuw Juliëtte...Altijd mooi om te zien maar ik ben blij dat we hier geen sneeuw hebben. Leuke foto van de zomerbanden :)

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjee Juliette, wat een sneeuw. Werkelijk prachtige foto's heb je geschoten. Voel je je niet ingesloten door alle sneeuw? Heb je wel voldoende van alles in huis om de winter door te komen of kan je toch wel naar de winkels als het nodig is?
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig vind ik het. Als het zo door sneeuwt is er de volgende keer alleen nog maar een witte wereld te zien op je foto's. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauw wat een mooi gezicht. Gaan jullie ook Skiën of langlaufen?
    en misschien kan je wat sneeuw deze kant op sturen.

    lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een pak sneeuw, dat is wel heel veel! Dat is echt winterwonderland bij jullie!
    Kan je niet een paar vlokjes naar hier sturen :-)
    Ik ben alvast benieuwd naar het mandje...
    Groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow dit is pas echt winter en wat een onwijs pak sneeuw!! Ik geniet lekker mee van je foto's hoor!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog eens winter,Juliëtte.
    Dat hebben wij hier niet tot nog toe.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O meis, wat een heerlijke foto's, echt werkelijk fantastisch!
    Ik wilde maar dat wij ook een lekker pak sneeuw zouden krijgen, maar ik geloof niet dat dit er in zit...
    Sterre zit bij me op schoot mee te kijken, ze is een echt sneeuwmeisje...
    Nou, je weet wat ze van plan is hè...
    Ik geloof dat ik haar eindelijk ga begrijpen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is heel wat anders dan dat beetje bij ons. Is jullie huis, de ramen en zo genoeg geisoleerd tegen dit weer en de sneeuw?
    Het heeft wel iets, naar ik hoop wel dat je een beetje je gang kunt gaan.
    Is jullie Jakk een echte sneeuwhond?
    Ik vind het wel prachtig om te zien. Voor zover ik mij kan herinneren hebben wij in 1979 zo heel veel sneeuw gehad,.echt zoals bij jullie , gewoon meters hoog.
    Geniet er maar van, je kunt er toch niets aan doen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Juliette..so much snow, beautiful photos
    Thea x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vervelen???? Dankzij jou en de prachtige foto's hebben ook wij wat winterpret!!!! Hier is het maar troosteloos ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een sneeuw zeg! Voor ons is het een prachtig gezicht, maar voor jullie best vervelend, lijkt me, of geniet je er nog van? Als het binnen maar lekker warm is en je niet echt veel naar buiten hoeft, is het wel prachtig hoor.

    Groetjes, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh heerlijk..!
    Vinden jullie dat ook, of ligt nu jullie hele sociale en werk leven stil??
    Prachtige foto's..ik hoop zo..
    Lieve groet♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your photos are fantastic. Everything is so fairy with the snow
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een sneeuw zeg !!!..mooie foto's hoor !!...ik hoop dat je er niet uit hoeft voor een pakje boter ofzo???...hahahahaha...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh my goodness look at all that snow, must be really cold.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik geniet van je sneeuwpraatjes hoor. Heerlijk. Echt genieten. Hadden wij er maar een beetje van.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte