zondag 15 juli 2012

GEHEIMZINNIG ROZE PAKKET

Allereerst zijn deze rozen voor jullie!
Als dank voor al jullie lieve reactie's op mijn blog!
Ik zal al jullie goede raad ten harte nemen!!
Het is altijd fijn om te lezen hoe anderen hun tandartsproblemen ervaren!



Ja, en wat is nu het verhaal achter dat geheimzinnige roze pakket,
wat ik van de week ontvangen heb!
Het begint met een  briefje in de brievenbus!
Met het bericht dat er een pakketje voor mij is aangekomen!
Gauw op gaan halen, want ik ben gek op pakketjes!
Als een kind zo blij met het roze  pakket op schoot weer naar huis gereden!
Een pakketje uit Nederland, van Marijke!! http://marijkevanooijen.blogspot.no/
Zoals jullie weten heb ik de afgelopen tijd veel jurkjes gehaakt,
voor de blote poppen van Marijke!
Deze zijn ook al onderweg naar Nederland en ik verwacht dat ze ieder moment aan kunnen komen!
En dan nu dit pakketje vol roze verrassingen!
Toen ik de doos open maakte rook ik gelijk al de geur van Lavendel!
Mijn lievelings geurtje!
Overal in huis vind je zakjes met Lavendel hier en natuurlijk ook in een plantenbakken  buiten!
In de doos een veelvoud van lieve zachtroze pakjes.
Met zorg ingepakt, of zoals Marijke altijd schrijft, met liefde!!
Nou, ik kan jullie vertellen dat ik enorme veel plezier gehad heb met  het uitpakken!
Het leek wel een surprise van Sinterklaas!!
Uit elk pakje kwam een grote verrassing!
Ik ben hier zo vreselijk blij mee!
Omdat het hier heel erg moeilijk is om aan oud kant te komen!
Lieve Marijke, heel erg bedankt nog voor al je mooie verrassingen!
Het zal zeker goed van pas komen bij mijn volgende werkstukjes!!
Hieronder vinden jullie de foto's die ik gemaakt hem van mijn nieuwe kantjes en hebbedingetjes!
Dit krijgt nog een vervolg!

Veel liefs!  Juliëtte



EEN BLOTE BILLEN POPJE!   SCHOENTJES VOOR SOFIEKE DE MUIS!
EEN PRACHTIG LAVENDEL KUSSENTJE EN EEN ROMANTISCH HART! 


PRACHTIGE STUKKEN OUD KANT! JA,  EN NIET ZOMAAR EEN STUKJE,  MAAR TIENTALLEN METERS!
VAN SMAL NAAR HEEL BREED!

PRACHTIGE DECORATIE SPULLETJE DIE ZEKER HEEL GOED VAN PAS GAAN KOMEN!
TIENTALLEN METERS KREUKELLINT!
HOUTEN LABELS MET OUD KANT. EEN LIEF VOGELTJE OM OP TE HANGEN.
EEN MOOIE OUDE KRAAG EN  LIEVE KAARTJES!


EN NATUURLIJK KON IK DOE BLOTE BILLEN NIET AANZIEN!
EN HAAKTE GELIJK MAAR EEN JURKJE MET MUTSJE.
NU IK DE MAAT WEET ZAL IK EEN COMPLETE GARDEROBE HAKEN EN BREIEN!




17 opmerkingen:

  1. Hurmaavan paketin olet saanut. Minä rakastan vanhoja pitsejä ja sinulla on nyt hurmaavia materiaaleja tekemisiisi.Nukenmekko on söpö.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge Juliette wat ben jij heerlijk verwend. Wat een prachtige spulletjes heb je gekregen en wat kan je daar weer leuke dingen mee doen. Leuk dat je dat kleine popje weer even gauw hebt aangekleed, ik vind dat zo kunstig.
    Lieve groet van Riet.
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat Marijke, na al die mooie haaksels van jou, ook een cadeau jouw kant op doet! Het kant is prachtig!
    Ik ben nog steeds heel nieuwsgierig wat Marijke met al jouw gehaakte jurkjes enz gaat doen!
    Je hebt je eigen blote popje een prachtige outfit gegeven.
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, en je kunt gelijk weer verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk voor je, hier kan je weer heel veel mooi's van maken.
    Gelukkig heeft het kleine popje weer kleertjes aan, anders heeft ze het zo koud HiHi super leuk jurkje en mutsje.
    De schoentjes zijn heel schattig.
    Fijne avond lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heeft Marijke een prachtig pakket samengesteld. Zo'n pakket is natuurlijk helemaal smullen voor jou. Het ziet er ook allemaal zo mooi uit. Fijn dat het popje al weer aangekleed is, staat heel lief en het is ook veel te koud zo in d'r blootje.
    Veel plezier met alles.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie spulletjes,zeg.
    Ik heb eens bij Marijke gekeken en WOW ! wat mooi.
    Leuk hoor,dat bloggen zoveel mooie dingen brengt.
    Het is je van harte gegund.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww Juliëtte, wat ben je verwend door Marijke, geweldige spulletjes allemaal. Heel veel plezier ermee!!!!!! Je maakt er vast weer wat moois van.

    Bedankt voor de prachtige rozen!!!

    Lieve groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heey lieverdje,

    Wat een supermooie post heb je gemaakt!
    Zo schattig zoals je het hebt gefotografeerd en
    in collages hebt gemaakt...prachtig!

    En je wat ontzettend fijn om te horen dat je zo
    blij bent met de spulletjes...en dat je het ook zo goed
    kunt gebruiken, om weer mooie creaties mee te maken.

    En je hebt het blote billen popje al aangekleed
    wat schattig!!!!
    En wat doe je dit toch snel en wat knap dat je dit kunt..

    Liefie...geniet er maar van, en ik hoop dat de Noorse duifjes
    ook snel mijn kant op komen...

    Heerlijk deze uitwisseling...hoe mooi kan het bloggen niet zijn
    he meis?

    Liefs en meer dan goeds gewenst...

    MarijkeXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte met als je mooie spulletjes,
    ik ben benieuwd wat je er allemaal mee
    zal aanvangen!!
    Nog een gezellige avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk een pakketje te krijgen uit nederland,en wat lek zeg al die dingetjes die je maakt super

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooi pakket, ik heb gapend met grote ogen zitten kijken, prachtige spullen, en owwww wat heb je dat naakte popje een pracht van een jurkje gegeven!!!!!

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je verwent.....heerlijk zulke prachtige spulletjes....waar jij ook weer prachtige dingen mee zult maken.
    Ik wil je graag nog even bedanken voor je lieve mailtje Juliette....heel fijn om dit te lezen....voor jou ook alle goeds.....en graag tot binnenkort.....liefs ,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh lieve Juliëtte, wat een ongelooflijk mooi
    verwen pakket heb je van Marijke gekregen.
    Wat een lieve en mooie hebbedingetjes en vooral
    al dat oude kant, meis wat fantastisch.

    Vooral ook omdat het bij jou bijna niet te vinden is.
    Heerlijk omdat te gaan gebruiken straks in één van
    je mooie creatie's. Mooi ook dat schitterende kraagje
    en een heerlijke berg kreukellint, jammie, dat is zo
    fijn om mee te werken.

    En ongelooflijk weer dat schattige jurkje en mutsje
    dat je voor het blotenbillen popje hebt gekaakt.
    Wat kan je dat toch fantastisch Juliëtte, sta er
    steeds weer van te kijken.....

    Geniet ervan met volle teugen,
    wens je een fijne week toe,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I am so impressed by the stuff you received!

    Lots of tasteful, inspirational stuff to play with!

    Moreover, each of them shows the sophistication of the sender!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Juliette, nou jij bent even verwend!Wat mooi dat kant hè? Heb je trouwens gezien dat in "het boekje" en( daar bedoel ik niet de Bijbel mee hoor, haha)
    een team van mensen aan meegewerkt hebben en dat bijvoorbeeld Elly zulke mooie kaarten gemaakt heeft, ook een kunst! En er mooie quilts getoond worden, alleen de kleuren komen er niet uit, dat is wel jammer.Zij heeft daar anderhalf jaar aan gewerkt, pfff.

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een doos vol mooie spullen, maar jij deed er natuurlijk ook iets voor.....toch..?!

    Dan is het vast een blijk van waardering dat jij dit fraais toegezonden kreeg.
    Marijke blij en jij blij!!!

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte