zaterdag 24 maart 2012

FRIS





De dag begon vanmorgen bewolkt!  Ik vond het aardig koud, vergeleken bij gisteren!
Nou, daar valt toch niets aan te doen!
We zijn al blij met dit vroege lente weer!
Helaas verwachten ze met Pasen toch weer koude met mogelijk wat sneeuw!
Jakkes,  daar hebben we echt geen zin meer in!
Gelukkig hoef ik me nooit te vervelen en ben binnen lekker aan de gang gegaan.
Nog wat kleine 'muziek' paaseieren gemaakt.
En een gezellig hoekje gemaakt in de keuken.
Alleen nog een  plantje erbij.
Dan kan het paasfeest hier beginnen!

Ook vond ik nog een lege plastic spoel van kadolint.
Daar heb ik een 'oude' spoel van gemaakt. En daarom heen nog
een stukje antiek kant.

Ik wil iedereen weer erg bedanken voor al die lieve berichtjes!!
Een fijne zondag!


Liefs, Juliëtte


Wat doe je met zo'n plastic spoel?



Ik maak er een vintage spoel van.







Een hoekje in de keuken.





8 opmerkingen:

  1. O je moet er toch niet aan denken dat er sneeuw gaat vallen..net nu de zon zich van zijn beste kant laat zien.
    Heerlijk dat je zo binnen ook aan de knutsel gaat, er zijn altijd leuke dingen te doen.
    Je spoel is echt heel leuk geworden zeg.

    Geniet van je weekend!!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik zal voor je duimen hoor dat er geen sneeuw mee valt...bbblll.
    Wat heb je een mooie spoel gemaakt....leuk hoor....gezellig hoekje ermee gemaakt.

    Prettig weekend verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er Paasbest uit Juliette, Fijn Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook al wel heel vroeg erg mooi. April doet wat ie wil, dus je weet maar nooit. Leuke klos heb je gemaakt,ik ken 'm niet meer terug. Mooie eieren heb je daar bij elkaar op het dienblad. Binnen heb je in ieder geval een warme sfeer.
    Fijne avond, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, bij jou ziet het er lekker op zijn Paasbest uit.
    Wat een leuk idee van je om die spoel te recyclen...
    En van mij mag de sneeuw ook wegblijven, kou-nat en sneeuw hebben we weer wel genoeg gehad. Moet er niet aan denken...bah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt.....een mooi geheel zo!!!
    Wat het weer betreft..... kunnen jullie nog best lang sneeuw hebben......begrijp ook wel als het dan mooi weer word dat je hier niet zo'n zin meer in hebt....maar het is niet anders....je bekijkt het in ieder geval positief.....dit is denk ik het nadeel van Noorwegen.....wij hebben regen...maar gelukkig zit dit er even nog niet in....het blijft tot Donderdag mooi!!!
    Ik wens je een fijne Zondag....stook de kachel nog maar extra op....heerlijk.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Come sono romantiche le tue decorazioni!Mi piacciono molto!Sono contenta di aver trovato il tuo blog!Baci,Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte