donderdag 8 maart 2012

EEN KIJKJE IN ONS HUISJE VERVOLG

Wat een enorme lieve reacties heb ik van jullie gekregen!
Aurora is  gisteravond veilig aangekomen bij dressuurstal van Baalen.
Ze was erg moe van de lange reis.
Het regende nogal onderweg en dat was inspannend rijden.
Maar alles is gelukkig voorspoedig gegaan!
 Wat ben in opgelucht!

Gisteren was het echt noodweer hier!
 Weer een echte sneeuwstorm!
Hoge sneeuwduinen op de weg.
Ik ben maar lekker thuis gebleven.
Vandaag is het zonnetje er gelukkig weer en is het aan het dooien.
Weg nu met de sneeuw!
Nu de lentekriebels komen, heb ik geen zin meer in sneeuw!
Alvast een voorproefje van de zomer op  Ny Fløtt.
En natuurlijk nog even een kijkje binnen.

Veel liefs!  Juliëtte


     Ziet er heel anders uit......niet?


    De weide in de bloei!
    Sommige noemen het onkruid, maar dit zijn prachtige veldbloemen.


      En dit is mijn plukveldje achter de smederij.



   
   Een deel van de huiskamer.
   Het oude gedeelte is ook opgetrokken uit  boomstammen.
   We willen dit intact houden,  het heeft zo'n mooie  uitstraling.
   Misschien dat ik het nog eens ga white-wash ga geven


             De witgeschilderde grenen hoekkast kochten
             we op Finn.no,  de Noorse Marktplaats.
             Hij staat nog iets van de kant.
             Er moet nog een stukje van de sierlijst gehaald worden.



                                     Deel van  mijn shabby spulletjes.




12 opmerkingen:

  1. Hi Juliëtte,
    Gezellig hoor een kijkje in je huis.
    Fijn weekend alvast en heerlijk dat jullie dochter goed is aangekomen!!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je dochter goed is aangekomen.Dat is weer een geruststelling , toch. Wat woon je daar mooi, zo'n prachtige omgeving.
    lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk in je huis! En zonder sneeuw ziet het er inderdaad heel anders uit. De muren opgetrokken uit die balken heeft wel zo z'n eigen charme.
    Fijn dat je dochter goed in ons land is aangekomen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je woont er prachtig hoor,we zitten wel ver van elkaar vandaan, jij in het noorden ik helemaal zuiden, een hele andere natuur, maar alletwee prachtig!

    Groeten Janny (rozen van papier)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hej Juliette, gelukkig is je dochter veilig aangekomen. Jammer dat ze zulk slecht weer had, dat maakt het zoveel vermoeiender. Prachtige plek waar jullie wonen. Een heel verschil in temperatuur bij jullie nu. Vorige week nog zo lekker in het zonnetje. Gezellig binnen en mooi die boomstammen.
    Lieve groet,

    ps, op mijn andere blog heb ik een item over Carl Larsson.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Juliette,
    What a beautiful spot to live in - all those gorgeous wild flowers, lucky you!
    Great news that your daughter arrived, hope she will have fun.
    Have a lovely weekend,
    Essie x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat woon je mooi...het groene Noorwegen ken ik niet....omdat wij er ook geweest zijn in de sneeuw.
    Je huisje lijkt mij erg knus....en je plafon....wat laag...word wel snel warm op deze manier.
    En wat heerlijk dat je dochter goed is aangekomen...buiten het weer dan.
    Je kan weer rustig slapen.
    Ik wens je nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig om te zien, ja de sneeuw is nu voorbij, bah!
    Wat een lieve post over je dochter, fijn dat het zo goed is verlopen!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi die boomstammen en zomer, ja! Van mij hoeft de sneeuw ook niet meer te komen, het gaat nu een week dooien, dus het gaat de goede kant op.
    Fijn dat je dochter goed is aangekomen.
    Groetjes van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om even zo weer binnen te mogen kijken! Ik hoop dat het goed gaat met je dochter!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Juliette,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Wat wonen jullie mooooi zeg! Prachtig daar! En wat een gezellig huis! Ik wil daar voortaan meer van zien hoor.....ik ga je volgen!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijn nieuws,dat je dochter veilig is aangekomen!

    Als ik zo je foto`s zie..heb ik zòn zin in vakantie,
    Wat een sfeer heb je zeg!!!

    heel fijn weekend

    liefs
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte