zondag 19 februari 2012

ROZEN

Echt een gure dag vandaag! Veel wind uit het oosten! Niet echt aangenaam. En dat vond Luna ook. Die liet zich lekker in een fleecedeken rollen. Heerlijk hoor! De dame!
En natuurlijk had ik vandaag weer eens de rozenkolder. Eerst een roos gemaakt van keukenpapier.
Het resultaat vond ik wel aardig. Eigenlijk  moet je ze in de hete kaarsvet dopen en laten stollen. Maar waar haal je zo gauw gekleurd kaarsvet vandaan?
Toen maar een ander type roos gemaakt. Die vind ik zelf veel mooier. Ik heb er twee gemaakt van.......koffie filterzakjes. Toch denk ik dat ik ze volgende keer wat voller maak. Misschien is het nog leuk om een kraal in het midden te lijmen. Ik weet het nog niet. Nu maar weer eens gaan bedenken waar ik ze in ga verwerken.

                                                        
                                          Luna in haar fleecedeken


                        De roos van keukenpapier


                      De twee rozen van filterzakjes.



1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte